Hlavná zodpovednosť:
• auditovať a navštevovať dodávateľov s cieľom zabezpečenia požiadaviek kvality spoločnosti
• reklamácie a riešenie reklamácií komponentov
Role a úlohy:
• v prípade nových dodávateľov, v prípade re-certifikácie dodávateľov alebo v prípade osobitnej reklamácie zamestnanec navštívi továreň dodávateľa a vykoná procesný audit s využitím podnikových štandardov,
• spracovať a podať správu o výsledkoch auditu, práca s dodávateľom na vyriešení neuspokojivých položiek auditu,
Manažment riešenia reklamácií:
• v prípade reklamácie komponentu, riadiť komunikáciu a prepravu komponentov medzi továrňami a dodávateľom
• požadovať od dodávateľa analýzu a 8D správu podľa štandardov ; verifikovať oprávnenosť použitých akcií až po úlpné vyriešenie reklamácie
Sledovať dodávateľov:
• požadovať a kontrolovať oprávnenosť komponentov – PPAP
• pravidelná certifikácia dodávateľa auditovaním